عوامل مؤثر برانتخاب برند محصولات صنایع لبنی

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
پرسشنامه حاضر به بررسی شناخت عوامل مؤثر برانتخاب برند محصولات صنایع لبنی سنتی و صنعتی از دیدگاه افراد مختلف جامعه بویژه مصرف کنندگان و فروشندگان می پردازد.
این پرسشنامه عوامل موقر بر انتخاب برند محصولات لبنی را در 5 مولفه یا بعد1- عوامل اقتصادی ، 2- عوامل اجتماعی 3- فرهنگی، 4- عوامل مرتبط با کیفیت وبهداشت محصول و 5- عوامل مرتبط با ویزگیها و خصوصیات برند محصول مورد بررسی قرار می دهد.
تعداد سوالات تحقیق شامل 53 سوال می باشد. شیوه نمره گذاری این پرسشنامه در یک طیف لیکرت پنج درجه‌ای است،. عبارتند از:
- خیلی مخالفم: نمره 1
- مخالفم: نمره 2
-نظری ندارم: نمره 3
- موافقم: نمره 4
-کاملا موافقم

- روایی و پایایی دارد
- منابع دارد




دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 7136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

تعداد صفحات: 5

حجم فایل:35 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل